fredag 3 augusti 2012

Presentkasse del 1 (inspiration till Weralena)

Så var jag inne på mina sista lediga dagar för den här sommaren, på måndag drar skolan igång igen med en rivstart. Först lite fördjupning i externredovisning sen ut på praktik redan i början på september. (håll tummarna för att jag hittar/får praktikplats)

så nu till pysslandet (vilket är betydligt roligare att läsa om) har gjort lite saker den här sommaren, var tvungen att utmana mig själv lite så jag har gjort två saker som var med i Docrafts Creativitytidning nr 33 (maj 2012) Först ut att visa får bli en presentkasse som jag gav till en av mina bästa vänner i present.

framifrån
sidan/baksidan

avdelaren som syns på första bilden
är en egen liten låda som man kan lyfta ur.

Imorgon kommer det lite närbilder och
en bild på hur den såg ut med innehåll när jag gav bort den.

Det mesta av materielet jag använt kan man hitta hos
även det som inte syns (dvs tejp, lim,lack etc)

//Lotta

1 kommentar: