lördag 25 augusti 2012

Kortbeställning

Fick beställning på ett kort till en tjej som gillar katter, rosa och grönt. Nu har hon haft sin födelsedag & jag kan visa kortet. Jag provade på att göra ett easelcard (eller variant av i alla fall)

framsidan
 (tyvärr lite blänk i bilden)
 
 
övre insidan
(obs! dålig färgåtergivning kortet är ceriserosa
och skrivrutan mintgrön)
nedre insidan med en skrivruta
och kattpappret använder man att ställa upp kortet med.
 
och så här blev det uppställt!
 
sen så blir det ju en tom kant på baksidan
som jag vart tvungen att leka lite med :-D
 
 
Kattpapper och cardstock är köpta hos;
 

//Lotta
 


2 kommentarer:

  1. Hej Lotta!!
    Vilket fint kort!! Gillar att du även gjort nåt roligt med baksidan :) Tycker pappret är lite roligt har tyvärr inte haft nåt tillfälle att själv använda det. Får använda dig som inspiration när det blir dags :)
    Tack för dina kommentarer hos mig :)
    Du frågade om min die på dopkortet, det är från Spellbinders Nestabilities - Fleur De Lis Rectangles
    Trevlig helg
    Kramis


    SvaraRadera
  2. Vilket härligt kort du har gjort, passar ju perfekt till henne som gillar katter, såå himla fint :)

    HA DET SÅÅ GOTT!!

    KRAMAR MAJSAN

    SvaraRadera