lördag 4 augusti 2012

fortsättning på presentkassen..

Idag kommer det lite närbilder på presentkassen som jag visade igår samt hur den såg ut med innehåll när jag gav bort den. Fjärilarna på pappret har jag 3D lackat samt på en del tog jag först lite star dust stickles innan lacken. Kanterna är chalkade med chestnut roan dyna.

Blommorna ner i hörnet, även de har lite star dust stickles på sig.

tagen som hänger på sidan av kassen på den satte jag 3
"grattis" peel off stickers med olika typsnitt på
framsidan o sen skrev jag en hälsning på baksidan.

Närbild på tagblommorna

Och så här såg den färdiga presenten ut!

//Lotta



2 kommentarer:

  1. ÅHH såå snyggt, underbart fint med alla blommorna och pappret är ju supersnyggt, gillar mycket :)

    KRAM MAJSAN

    SvaraRadera
  2. Wow så snyggt!!! Fint med blommorna att de glittrar :) Och pappret är såå fint :)
    Kramis

    SvaraRadera