söndag 19 augusti 2012

Ännu en helg med näsan i läxböckerna...

Så har även denna helg gått i läxornas tecken... tyvärr inte blivit mkt pysslande sista två veckorna... igår kväll tog jag dock en liten paus från uppgiftsboken och klädde två album, Jag blev helnöjd! även maken tyckte de blev fina..
Jag hade två stycken d-ringalbum hemma med tyg på ryggen o sen bara "naken" kartong/chipboard på fram o baksida...
 Så här ser de ut när man köper dom
 I fredags så var jag inne på dekorima på kungsgatan och köpte riktigt
häftiga mönstrade ark av kontaktplast, det ena med new york tema
o ett blommigt. och så här fina blev albumen när jag var klar

Och det bästa av allt är att ju att man kan torka av
 ifall kladdiga fingrar vill titta!


2 kommentarer:

  1. ÅHH såå snygga dom blev, perfekt att man kan torka av dom :)

    HA DET SÅÅ GOTT!!

    KRAMAR MAJSAN

    SvaraRadera
  2. Det blev ju jätte bra! //J

    SvaraRadera